Subject: FW: Ettepaneku Lääneranna valla tuuleparkide eriplaneeringu alade 2 ja 2a detailsele lahendusele vastuskiri
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 14:18:31 +0300

Palun registreeri

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, October 7, 2024 12:01 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Ettepaneku Lääneranna valla tuuleparkide eriplaneeringu alade 2 ja 
2a detailsele lahendusele vastuskiri

Tere!

Teile on saadetud L䤮eranna Vallavalitsuse dokumendihaldusssteemi Delta kaudu 
dokument Ettepaneku L䤮eranna valla tuuleparkide eriplaneeringu alade 2 ja 2a 
detailsele lahendusele vastuskiri, mis on registreeritud 07.10.2024 numbriga 
2024/8-11/944-5.

Kontaktinfo
L䤮eranna Vallavalitsus
Jaama tn 1, Lihula linn 90302 L䤮eranna vald
Telefon: 472 4630
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud v䬪astpoolt valitsemisala.  Ĳge avage kirjaga kaasa tulnud 
linke v��anuseid enne, kui olete saatja ��uses ja sisu turvalisuses kindel.